Tuulilasikorjaukset
Kuopion Hiltulanlahdessa.
Korjaukset 15 vuoden kokemuksella.
Vakuutusyhtiön asiakkaana et tarvitse huolehtia maksuista, laskutan suoraan vakuutusyhtiötäsi. Korjauksissa ei ole omavastuuta. Ifin asiakkaana ole ensin yhteydessä Ifiin.
Lasi
on joskus arvaamaton ja lasissa oleva särö voi halkaista
tuulilasin lämmönvaihtelun vuoksi, koska lasiin syntyy jännitteitä.
Kuuman ilman puhaltaminen tuulilasiin pakkaspäivänä auton
lämmityslaitteella, kylmästä ulkoilmasta lämpöiseen talliin ajaminen,
suora Auringon paiste hellepäivänä tai kylmän veden ruiskuttaminen
tuulilasille autoa pestessä hellepäivänä voivat olla laukaisevia
tekijöitä särön muuttumiseen halkeamaksi. Iskemän korjauksessa hartsia
painetaan vaurioon paineella, joten sekin voi halkaista herkässä
tilassa olevan särön.
En veloita korjauksesta, jos särö ei kestä
korjaustoimenpiteitä ja lasi halkeaa. Myös halkeaman pysäytysyritys on
maksuton, jos halkeamaa ei saada kiinni. Halkeamat ovat haasteellisia
pysäyttää, mutta useimmiten se onnistuu.
Halkeaman pysäytysporaus 25 euroa.
Tuulilasin halkeaman korjaus 80 euroa. Halkeaman eteneminen pysäytetään poraamalla, jonka jälkeen halkeama häivytetään ja porausreikä täytetään. Halkeaman enimmäispituus 20 cm.
Kiveniskemäkorjaus 45 euroa/kpl. Särön koko enintään 3 cm. Pidemmät vauriot ovat jo halkeaman korjauksia, mikä vaatii enemmän työtä. Useampi iskemäkorjaus samalla kertaa? Kysy tarjous.
Tuulilasin kiillotus kuskin puolelle 90 euroa ja koko sulkien liikkumisalueelle 150 euroa. Kiillotus poistaa pienimmät sulkien tekemät mikronaarmut, jotka häikäisevät vastavaloon ajettaessa.
Pyyhkijänsulan tekemän hankauman hionta tuulilasista tai naarmun hionta miltä tahansa lasipinnalta alkaen 80 euroa.
|
Puhelin:
045
859 3366 Vanulantie
5
70800 Kuopio (Hiltulanlahti)
Sähköposti: arto.kaikkonen@laatupaikka.fi
Sähköposteihin vastaan iltaisin.
Facebook
Video tuulilasin hankauman hionnasta
Ajovalojen kunnostus
Hitsauskorjaukset |
Kuvassa
kiveniskemän korjaus työn alla. Vauriokohtaan luodaan alipaine, jonka
ansiosta ilma poistuu vauriosta. Ilmaton vauriokohta "imaisee"
korjaushartsin sisäänsä, eikä korjattuun
vaurioon jää ilmataskuja. Lopuksi hartsi kovetetaan uv-valolla.
Korjaushartsi estää säröjen leviämistä, eikä vauriokohta ole enää niin
selvästi näkyvissä. |